- Klienci w tym roku dużo wcześniej zdecydowali się na rezerwacje. Już w lutym nabywców znalazła większa część naszej majowej oferty. W pierwszych tygodniach lutego notowaliśmy 60-proc. wzrosty w porównaniu z rokiem ubiegłym - mówi Piotr Czorniej, dyrektor działu marketing PR & technologia w Exim Tours.
Dodaje, że w tej chwili wolnych jest mniej niż 10 proc. miejsc. - Na weekend majowy przygotowaliśmy 11 samolotów. To oznacza, ze wyleci w tym czasie na urlop 2 tys. osób - twierdzi Piotr Czorniej.
Podobna sytuacja ma miejsce w innych biurach podróży, w tym m.in. w Triadzie czy w Rainbow Tours. - Sprzedaliśmy ponad 80 proc. wycieczek przygotowanych na maj - mówi Grzegorz Baszczyński, prezes Rainbow Tours.
>>> Czytaj więcej: W biurach turystycznych brakuje ofert na majówkę
p