"To oferty przygotowane właśnie z myślą o turystach" - tłumaczy ZTM, bardzo dużą popularność jaką cieszyły się bilety weekendowe oraz 3-dniowe w ubiegłorocznym sezonie turystycznym.

Reklama

Biletów weekendowych (normalnych, ulgowych i grupowych) sprzedało się 138 804 sztuk za kwotę ponad 3 mln złotych. W tej liczbie są też bilety grupowe, czyli dla wycieczki do pięciu osób – sprzedano ich 23 020 sztuk za niemal milion zł. Jeśli chodzi o bilety 3-dniowe (normalne i ulgowe miejskie oraz normalne i ulgowe sieciowe), to kupiono ich jeszcze więcej, bo aż 269 989 sztuk za kwotę prawie 8,5 mln złotych.

Spośród tych dwóch kategorii biletów (weekendowych i 3-dniowych) zdecydowanie najczęściej były kupowane bilety 3-dniowe miejskie normalne za 36 złotych. Przez cały 2019 rok sprzedało się ich 168 518 sztuk za nieco ponad 6 mln złotych.