• ~Dzanet
    Sarbinowo jest debest
  • ~ess
    (2019-09-06 20:55)
    dużo fajnych atrakcji można znaleźć nad morzem
  • ~tosia
    (2019-08-29 14:50)
    w tamtym roku byłam w Domu przy Plaży w Sarbinowie, chetnie pojechałabym tez w tym roku ale niestety praca na to nie pozwala ( brak urlopu ). Świetnie wspominam- super atmosfera, pyszne jedzenie, zabiegi spa i piekne pokoje z widokiem na morze. Polecam sprawdzic :D mi moze w nastepnym roku sie uda
  • ~Przemek
    (2019-08-26 18:46)
    Polecam Gdańsk poza sezonem i Dom przy plaży Lido, magiczne miejsce :) Widok na morze z okna jest niezapomniany, a na plażę z hotelu jest rzut beretem :) Cisza, spokój, szum morza za oknem, czego chcieć więcej...
  • ~Ania78
    (2019-08-19 19:45)
    A ja uwielbiam jeździć nad nasze polskie morze, co roku z mężem jeździmy do Gdańska, mamy tam swój ulubiony Dom przy plaży Lido, w którym wykupujemy nocleg. Mamy minutkę drogi z pokoju na plażę, a widoki z okna na wschody i zachody słońca nad morzem-bezcenne :)
  • ~Malwina
    (2019-08-11 21:22)
    Ja byłam na krótkim urlopie w Gdańsku, zatrzymałam się w Domu przy plaży Lido i było rewelacyjnie. Minuta drogi z hotelu i byłam na plaży, a widok z okna na morze cudowny! Jak dla mnie hotel numer jeden, ceny niskie a standard wysoki :)
  • ~amanda
    (2019-08-05 21:34)
    W Rewalu jest bardzo pięknie i w Trzęsaczu też,w zeszłym roku byliśmy i pewnie jeszcze kiedyś wrócimy. Pamiętam że tam taka fajna restauracja była Kuchnia Wielosmakowa, dość często tam obiady jedliśmy, bo tanie byly i smakowały jak domowe. Pamiętam zaskoczenie, bo ludzie straszyli cenami nad morzem, a okazało się że wcale wiele kasy nie straciliśmy
  • ~Marian z Drohiczyna
    (2019-08-05 15:30)
    Jakim to trzeba być nieukiem żeby wymienić Gdańsk, Sopot i Gdynię że mają najpiękniejsze plaże nad polskim morzem. Redaktorze te trzy miasta leżą nad zatoką gdańską
  • ~Kinga
    (2019-08-03 23:47)
    Ostatnio zatrzymaliśmy się z mężem w Hotelu Lubicz, położonym nieopodal plaży w Ustce, faktycznie jest bardzo fajna :) A hotel też super, w pochmurny dzień, kiedy nie było sensu iść na plażę, skorzystaliśmy z pakietów SPA i był to świetnie spędzony czas, odprężyliśmy się za wszystkie czasy a na koniec zjedliśmy pyszną kolację przy świecach :)
  • ~ch... d... i kamieni kupa
    (2019-08-03 15:29)
    piękna nasza Polska cała solidarnie po bandycku sprywatyzowana gangsterom i okupantom. A w PRL była cała narodowa
  • ~Pan Wolodyjowski
    (2019-07-28 14:58)
    Bylem w drugi tydzien lipca w Ustce, deszcz i zimno jak w listopadzie, o cench nawet nie bede wspominal (lichwa).
  • ~ryb
    (2019-07-27 17:51)
    Miedzyzdroje to najbrzydsza plaża zasmiecona , wąska i brudna, dziwi mnie zatem umiejscowienie jej w pierwszej dziesiątce.
  • ~Naparstek
    (2019-07-10 22:07)
    A ja chcę na tę, która ma lokatę 11. - tam nie będzie tłoku.
  • ~Merta
    (2019-07-09 04:03)
    Bardzo dobrze, że daliście takie zdjęcia a nie inne, ukazujące to jak naprawdę wyglądają te plaże. Brudne, zaśmiecone, przeludnione i niebezpieczne dla dzieci bez opieki. To są najpopularniejsze plaże, które widzimy z roku na rok w rankingach, a prawdziwy relaks można znaleźć w innych miejscowościach, gdzie jeżdżą ludzie świadomi, a nie małpy konsumpcyjne. Ja wyjeżdżając na wczasy chcę odpocząć od ludzi, a nie się droczyć z pijanymi lub ******************** w wiecznie żywych miastach nadmorskich czy z januszami z 4 parawanami, którzy tym jak psy moczem oznaczają swój teren. Nie tęsknię za ludźmi. Polecam zainteresować się taką miejscowością jak Sarbinowo. Pewnie nie słyszeliście o nim, nie dziwię się. Plaże tam są czyste, bezpieczne, strzeżone i jest tam infrastruktura, która wystarcza na np. 7 dniowe wczasy. Zwłaszcza zwracam uwagę na pensjonat Dom Przy Plaży - to prawdziwa nadmorska perełka i obowiązkowa rezerwacja dla miłośników polskiego morza i prawdziwego relaksu w otoczeniu morskiej bryzy
  • ~DaLiam wroclaw
    (2019-07-08 16:02)
    MALKINIE k Ełku. Miliony kleszczy.90% zarażonych bolerioza.wilgotne domki wariancie ceny.byliśmy tam ale nigdy nie wrócimy.3 osoby leżą na zakaźnych.w marcu zmarła 8 letnia Emilka która w zeszłym roku tam właśnie ugryźć kleszcz.arka na pokleszczowe zapalenie opon mózgowych.
  • ~Marzena O.
    (2019-07-07 14:00)
    Uwielbiam Ustkę i Hotel Lubicz! Jeździmy tam co roku z mężem, hotel blisko plaży, z dobrą restauracją i świetnym SPA. Dzięki temu zawsze jedziemy nie martwiąc się o pogodę, bo w razie jej braku mamy świetną alternatywę-zabiegi hotelowe i pełen relaks w SPA :)
  • ~Gxxgb
    (2019-07-04 05:03)
    Centrum Gdyni ma malutką plaże i to po części sztuczną bo po sezonie letnim zwożony jest żwir i wysypywany . W sezonie nie ma się gdzie położyć. Osobiscie polecam plaże w ok Gdyni Babie doły, Mechelinki, Rewa, Oksywie. K.Pucka. Osłonino, Rzucewo
  • ~teko
    (2019-07-02 14:03)
    A Sarbinowo gdzie? Ta plaża przy której stoi "Dom przy Plaży" jest super
  • ~Krysia
    (2019-06-30 01:29)
    Zgadzam się z zestawieniem, plaża w Ustce to coś wspaniałego, co roku jeździmy tam z mężem i nigdy nam się nie nudzi :) Co ważne, miasto oferuje dużo fajnych hoteli, ostatnio odkryliśmy Hotel Lubicz, który w razie niepogody oferuje świetne atrakcje dla dorosłych i dzieci-pokoje gier, zabaw, basen, jacuzzi, saunę i wspaniałe SPA. Można się w dzień opalać i zwiedzać, a wieczorami relaksować się w hotelowych gabinetach odnowy i basenie :)
  • ~Hanka12
    (2019-06-26 13:02)
    Zgodze się, jeżeli jedzie się nad morze trzeba mieć ładne widoki, w Sarbinowie w pensjonacie Dom przy plaży właśnie takie są! byłam rok temu!!