"Obniżenie cen o 50 procent w restauracjach, klubach, hotelach, muzeach ma przyciągnąć na toruńską starówkę turystów i zachęcić mieszkańców do wyjścia z domu i skorzystania z atrakcji, jakie na ten szczególny weekend przygotowano" - podkreślił w czwartek szef Biura Toruńskiego Centrum Miasta Andrzej Szmak.

Reklama

Wybór terminu akcji na 21-23 września nie był przypadkiem. "Taka data stanowić będzie przedłużenie kończącego się zazwyczaj w połowie września sezonu turystycznego" - zaznaczył Szmak.

Udział w przedsięwzięciu potwierdziło ponad sto zaproszonych firm, w tym hotele, restauracje, kawiarnie, kluby, instytucje kulturalne i sportowe, firmy związane z branżą rozrywkową. Wśród partnerów znalazły się podmioty związane z akcją od początku, jak i te, które niedawno rozpoczęły swoją działalność.

Zgłoszone punkty obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50 proc. Rabat nie musi obejmować całego asortymentu - partner może przygotować specjalną propozycję, która stanowi część jego stałej oferty. Warunkiem obligatoryjnym jest jednak obniżenie cen o połowę.

W tym roku "Toruniowi za pół ceny" towarzyszy plebiscyt "Korona Smakosza", adresowany do gości toruńskich lokali gastronomicznych. Głosujący będą oceniać restauracje, a nagrody są przewidziane zarówno dla klientów, jak i restauratorów. Lokal, który otrzyma najwięcej głosów, zdobędzie "Koronę Smakosza". (PAP Life)

Reklama
olz/ ls/ jra/ zig/