Odszkodowanie nawet po latach. Ile można dostać za opóźniony lot?

| Aktualizacja:

Pasażer ma prawo skarżyć przewoźnika lotniczego przez okres 10 lat od zdarzenia, twierdzą prawnicy klientów żądających pieniędzy za opóźnione loty. Podstawą takiej opinii jest decyzja Sądu Najwyższego. 

wróć do artykułu
  • ~anka
    (2014-09-05 13:03)
    Szczerze mówiąc, to nie wiem, skąd te opóźnienia. Mam nadzieję, że w tym czasie nie usuwają poważnych usterek :) w mojej turystycznej karierze nie zdarzały mi się na szczęście opóźnienia wylotu, też leciałam z alfa starem dwa razy i wszystko było tip top :-)
  • ~lotnik
    (2014-09-02 16:37)
    LOT zbankrutuje...
  • ~Zafira
    (2014-08-28 12:58)
    Raz dosyć długo czekałam na samolot. Leciałam na wczasy do Włoch i opóźnienie było 4 godziny. Zdenerwowałam się, ale co miałam poradzić. Na szczęście bezpiecznie doleciałam do domu i nie chciałam już się wkurzać. Natomiast zauważylam, że odkąd na wczasy latam z biurem (w zeszłym roku i w tym byłam z alfa starem), to opóźnień praktycznie nie ma. Może nie wylatujemy co do minuty, ale jeszcze dłuższego oczekiwania niż 20min-pół godziny nie miałam.
  • ~Mella
    (2014-08-31 23:04)
    No właśnie, jak to jest i od czego zależą te opóźnienia? Z alfa staru lecę w tym roku pierwszy raz we wrześniu na lasta więc zobaczymy. Ale kiedyś lecialam z innym biurem do Egiptu i na lotnisku w Katowicach spędziłam 3 godziny więcej niż planowałam... odszkodowania nie chcę, ale wolałabym żeby samoloty były punktualne, bo i tak się stresuję jak wiem, że muszę gdzieś lecieć.
  • ~Mocca
    (2015-06-22 14:15)
    ja uważam, że za opóźnienia w lotach odpowiedzialny jest przewoźnik, a nie biuro podróży.
  • ~Kaśka
    (2015-06-28 15:16)
    Dwa razy byłam na zorganizowanych wakacjach (oba z alfa staru) i ani razu nie miałam samolotu spóźnionego więcej niż jakieś 20- 30 minut. Raz nawet odleciał punktualnie. Nie wiem co bym zrobiła jakbym musiała kilka godzin czekać, ale pewnie bym czekała. Bezpieczeństwo najważniejsze.

Może zainteresować Cię też: