Jak poinformowała spółka, od uruchomienia aplikacji mobilnej PKP Intercity na początku br. sprzedano za jej pośrednictwem ponad 500 tys. biletów. W wyniku serii aktualizacji program umożliwia już zakup biletów na pociąg przy użyciu m.in. Google Pay, Apple Pay, systemu BLIK czy płatności kartą.

Reklama

Nowe funkcje aplikacji

"Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji" – przekazał przewoźnik. Jak wyjaśniono, funkcja ta umożliwia wyszukanie połączenia po wpisaniu nazw miejsca rozpoczęcia i zakończenia podróży. Pasażerowie mają również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji.

W wyniku ostatniej aktualizacji aplikacja PKP Intercity została ponadto rozszerzona o dwie nowe funkcje.

"W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie .pdf. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem. Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza" – poinformowała spółka.