"Akcja jest formą podziękowania turystom za udany letni sezon turystyczny w Zakopanem. Ma ona również promować Zakopane w okresie niskiego sezonu. Jest też wsparciem jesiennej oferty turystycznej oraz próbą przełamania pojawiającego się stereotypu o drogim Zakopanem i +góralach, którzy wszystko przeliczają na dudki+" - tłumaczy doradca burmistrza miasta ds. marki Zakopane, Łukasz Chmielowski.

Reklama

Turyści, którzy przyjadą do Zakopanego w kolejny weekend, będą mogli za atrakcyjną cenę wynająć pokój w luksusowym hotelu, zjeść obiad w restauracji za pół ceny i rozsmakować się w kuchni regionalnej. Na turystów czekają również zabiegi w gabinetach odnowy biologicznej, wycieczki z przewodnikiem i seanse kinowe.

Ciekawą propozycją jest zwiedzanie muzeów i galerii sztuki za atrakcyjną cenę. Podczas promocyjnego weekendu będzie można zwiedzić np. wystawę w galerii sztuki im. Kulczyckich na Kozińcu zatytułowaną "Zakopiańczycy. W poszukiwaniu tożsamości". Wystawa ta prezentuje kilkadziesiąt znaczących postaci w powojennej historii Zakopanego.

"Oferta skierowana jest również do mieszkańców Zakopanego, dla których akcja będzie szansą na skorzystanie z tańszej oferty rekreacyjnej lub gastronomicznej" - podkreśla Chmielowski.

Weekend atrakcji w Zakopanem rozpocznie się już w piątkowy wieczór koncertem Jana Trebuni-Tutki w Dworcu Tatrzańskim.

Akcja promocyjna organizowana jest przez Urząd Miasta Zakopane przy udziale miejscowych przedsiębiorców.