Zarząd Banku Pekao SA realizuje zapowiedzi zacieśnienia współpracy z PZU SA ogłoszone przy okazji prezentacji swojej nowej strategii. Efektem są pierwsze nowości w ofercie. Klientom, którzy posiadają konto osobiste i korzystają z bankowości elektronicznej, Bank Pekao SA udostępnił ubezpieczenie „Bezpieczna podróż” przygotowane przez PZU SA. Produkt można kupić w pełni zdalnie, dla siebie i osób, z którymi klient wybiera się w podróż. Ubezpieczenie zapewnia ochronę, która pozwala cieszyć się beztroskimi wakacjami, a zawarcie umowy jest proste i trwa dosłownie kilka minut. Umowę można zawrzeć nie później niż dwie godziny rozpoczęciem podróży, korzystając z komputera lub smartfonu.
Reklama
– Wdrożenie ubezpieczenia turystycznego „Bezpieczna podróż” to jeden z pierwszych kroków w kierunku realizacji założeń nowej Strategii Banku Pekao SA na lata 2021–2024 oraz efekt rozszerzenia współpracy w ramach Grupy PZU – mówi Wojciech Werochowski, wiceprezes zarządu Banku Pekao SA, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej. Podkreśla, że ambicją banku jest rozwój oferty ubezpieczeń tzw. stand alone w kanałach zdalnych. – Widzimy wzrost liczby klientów korzystających z bankowości mobilnej, dlatego udostępniliśmy w Pekao24 oraz aplikacji PeoPay nasz pierwszy produkt ubezpieczeniowy. Wierzę, że nasi klienci docenią tę ofertę, szczególnie w kontekście zbliżających się wakacji – dodaje.
– Zakres ubezpieczenia jest dopasowany do potrzeb podróżnych i można go modyfikować w zależności od indywidulanych potrzeb – mówi Małgorzata Sadurska, wiceprezes zarządu PZU SA. Podkreśla, że zaspokajanie potrzeb klientów, w sposób zintegrowany i kompleksowy jest priorytetem firmy. – Zgodnie ze strategią Grupy PZU na lata 2021–2024 chcemy rozszerzyć dla klientów Banku Pekao SA ofertę ubezpieczeniową oraz przygotować kompleksowe pakiety usług, które uzupełnią produkty bankowe – tłumaczy.
„Bezpieczna podróż” to gwarancja ochrony podczas zorganizowanej wycieczki po Polsce lub w trakcie podróży zagranicznej na własną rękę bądź z biurem podróży. Ubezpieczenie jest dostępne w kilku wariantach do wyboru. Klient może też dopasować zakres i sumę ubezpieczenia. Oferta obejmuje m.in. ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance, następstwa nieszczęśliwych wypadków, OC w życiu prywatnym. Można też rozszerzyć ochronę o dodatkowe opcje - np. ubezpieczyć bagaż, wykupić assistance komunikacyjne, Pakiet Sport bądź dokupić ubezpieczenie na wypadek rezygnacji albo skrócenia zorganizowanej imprezy turystycznej. Co więcej, jeśli podróż zagraniczna trwa nie dłużej niż 30 dni, PZU SA zapewnia ochronę na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19.
Maciej Berger, dyrektor Departamentu Bankowości Ubezpieczeniowej w Banku Pekao SA zwraca uwagę, że wiele osób decyduje się na wykupienie ubezpieczenia turystycznego dosłownie kilka dni przed wyjazdem, a czasem nawet będąc już na lotnisku. – Dlatego na zbliżający się sezon wakacyjny oferujemy naszym klientom wsparcie i wygodne rozwiązanie, tj. szybki zakup ubezpieczenia w bankowości elektronicznej Pekao. Klient po uzupełnieniu danych personalnych we wniosku wybiera zakres oraz sumę ubezpieczenia, dopasowując ofertę do swoich potrzeb. Po opłaceniu składki otrzymuje polisę dosłownie w kilka minut – dodaje Maciej Berger.
– Cieszymy się, że możemy odpowiedzieć na potrzeby klientów Banku Pekao SA i zaoferować kompletne rozwiązanie, które wesprze ich podczas podroży. W związku z pandemią COVID-19 wiele osób planuje wybrać się na urlop samochodem. Chcemy być blisko naszych klientów, gdy nas potrzebują, dlatego zakres ubezpieczenia „Bezpieczna podróż” można rozszerzyć o assistance komunikacyjne. W razie wystąpienia problemów na drodze zorganizujemy pomoc i pokryjemy jej koszty. Pomożemy, jeśli dojdzie do wypadku, awarii, zabraknie paliwa, rozładuje się akumulator i w wielu innych sytuacjach – dodaje Agnieszka Gocałek, dyrektor Biura Bancassurance i Programów Partnerstwa Strategicznego w PZU SA.